pirsumot logo

פתרונות חדשניים בגיוס עובדים

רוצים להגיע אל המועמד המתאים ביותר לעסק, בזמן הקצר ביותר ובתהליך שיהיה אפקטיבי יותר?

להלן מספר טיפים לפרסום יעיל של מודעת הדרושים שלכם:

באיזה תפקיד מדובר בדיוק?

תארו במדויק את מאפייני התפקיד, ואילו תנאי סף נדרשים על מנת. למי מתאימה העבודה? מהו היקף המשרה? האם נדרשות שעות נוספות? מהו טווח השכר? האם ישנן הטבות נוספות? אין צורך להיכנס לפרטי פרטים, אולם מידע תמציתי ומדויק יכול בהחלט לשרת אתכם ולהביא אליכם את המועמדים המתאימים ביותר.פרסום מודעה בנוסח "דרוש מתכנת איכותי" יחשב ככללי מידי וימשוך אליכם מועמדים לא מתאימים מספיק לתפקיד. הוסיפו במודעה סביבת עבודה ותוכנות נדרשות, פירוט אודות המוצרים שימכור  האם העבודה היא במשרד או בחוץ או בכלל עבודה מהבית. ככל שיינתנו יותר פרטים על המשרה – כך יפחתו הפניות הלא- רלוונטיות.

לאילו קטגוריות לשייך את המודעה?  

התאימו את סוגי המשרות גם על פי קבוצות מועמדים רלוונטיות למשל: חברה גדולה המחפשת עובדים לעבודת משמרות, אך לא משייכת את המודעה גם לקטגוריית אימהות וגם לקטגוריית סטודנטים, תוביל להפסד בכמות הפניות.

כמה זמן יימשך הגיוס?

בתחומים שיש בהם ביקוש רב לעובדים, היצע גדול של מועמדים, תחרות גדולה בשוק וכמות גדולה מאוד של מודעות קשה מאוד לאתר עובדים במהירות ולכן משתלם להגדיר מראש תקופת זמן מוערכת למציאת עובד חדש.

האם אתם מקדמים וממתגים את המודעות שלכם?

בחברות בהם יש תחרות גדולה על עובדים, כדאי להתבלט בהשוואה לאחרים. יש אפשרויות רבות לקידום אגרסיבי של המודעה שלכם, במיתוג, הבלטת המודעה באמצעות שימוש בנוסח שיווקי מוצלח, הפצת המודעה ברשתות חברתיות, הקפצת המודעה, פנייה אישית למחפשי עבודה מתאימים – והתועלת גדולה מהעלות.

באיזה מדיה לפרסם את המודעות?

ניתן לפרסם מודעות דרושים במדיה המודפסת, כלומר בעיתונים הארציים, במקומונים ועל גבי לוחות מודעות עירוניים. הפצת המודעות בצורה זו תוביל למספר גדול של מחפשי עבודה בבת אחת, בהתאם לתפוצת העיתונים. עם זאת, בדרך כלל הפרסום הוא בתשלום מסוים, המשתנה מעיתון לעיתון ובהתאם לגודל המודעה ומספר המילים שיש בה.

דרך טובה אחרת היא באמצעות המדיה המקוונת, כלומר באתרי אינטרנט שונים המתמחים בגיוס עובדים. באתרים אלו ניתן לסווג את המודעה בהתאם לסוג העבודה, היקף המשרה והמיקום בארץ. כמו כן, ניתן לציין את דרישות התפקיד והיקף שכר משוער.

היועצים שלנו יעזרו לכם לייעל את תהליך הגיוס: 
· כתיבת מודעת דרושים מנצחת- מיתוג, שיווק, ומיקום מודעה:
· סיוע בניסוח מודעת דרושים אטרקטיבית שתמשוך אליכם מחפשי עבודה מתאימים.


איך למקם את המודעה בעמוד הנכון, בטור הנכון כדי לא לתת למודעה שלכם ללכת לאיבוד בין שלל המודעות המתחרות.

לקבלת הצעת מחיר!
crossmenu