pirsumot logo

פרסום מודעות אבל בעיתון מעריב

פרסום מודעות אבל, השתתפות בצער בעיתון מעריב

ברור לכולם שרגע כזה בחיים הוא רגע לא קל ומשימות רבות שקשורות בארגון ההלוויה כרוכות ומישהו צריך להרתם ולקחת אחריות על ההתנהלות, הסידורים שלפני, השבעה שאחרי. מאמצים אלו כרוכים בסידורים טכנים כי כולנו רוצים לכבד את הנפטר ולארגן שכל אחד מקרוביו של הנפטר יחלוק עוד רגע אחרון עם הנפטר. ההרתמות למאמץ אחרון של סידורים אלו היא קשה מנשוא, דרושה לכך סבלנות ורגישות.

לכך נרתמים לעזרתכם צוות שיעשה מאמצים רבים  בזמנים הקשים הללו. הצוות מייעץ ועוזר בניסוח המודעה ופרטים על מנהגי אבלות. הצוות דואג לפרסם בעיתון המוביל בשבילך ולהסיר כל דאגה מליבך.

כוכבית המודעות מדפיסים את מודעת האבל, זמינים לשיחתכם באופן מיידי, 24 שעות ביממה. במידה ויש צורך המודעות יודפסו מהיום להיום וישלחו למעריב. לא רק משפחה אבלה מפרסמת מודעות עד מועד ההלוויה, גם חברים, מקומות תעסוקה, ומקומות עבודתם של ילדי הנפטר מפרסמות מודעות אבל, או מודעות השתתפות בצער המשפחה

השאירו את פרטיכם באתר או התקשרו אלינו ונסייע לכם בפרסום מודעות בעיתון מעריב- בקליק אחד הצוות מפרסם בכל העיתונים וכך חוסך לכם צער נוסף בהמתנה לשירות מול מערכות העיתונים השונות. בקליק אחד חוסכים לכם גם בהמתנה והחשיפה למודעה תהיה גדולה יותר.

לקבלת הצעת מחיר!
crossmenu