pirsumot logo

מודעות אבל בעיתונות הכתובה

פרסום מודעות אבל בעיתונות הכתובה הוא אף פעם לא דבר קל כאשר אתה עושה זאת עבור משפחה שאיבדה את היקר לה מכל ויותר מכך – וכמובן כאשר אתה בעצמך בן לאותה המשפחה. אם בעבר תהליך פרסום המודעה היה כרוך ביצירת קשר עם מערכת המודעות של העיתון, הזמנה של מלל מסוים, תשלום סכום לא מבוטל ועוד מיני תהליכים בדרך, היום מדובר בתהליך פשוט יותר שמקל באופן משמעותי על מי שהגיע למעמד הלא נעים הזה.

התהליך הפך פשוט הרבה יותר מאז שהוקמה רשת האינטרנט והחלו לצוץ ברשת אתרים שמסייעים בתיווך בין משפחות שרוצות לפרסם מודעות אבל בעיתונים, חברים ומכרים שמעוניינים לפרסם מודעת ניחומים וגם פרסום מודעות אזכרה ובין מערכות העיתונים השונות הקיימות בישראל היום.

מה צריך לדעת לפני שמפרסמים?

אתרים המתמחים בתיווך ועזרה בפרסום מודעות הפטירה בעיתונות הכתובה, מציעים למשפחות שרוצות לפרסם במספר עיתונים את התיווך שלהן וגם מציעות מספר נוסחים של מודעות המקובלות היום בעיתונות. אם זאת, חשוב שנכין לעצמנו את כל הפרטים החשובים כדי שלא נתבלבל או נשכח פרטים הכרחיים בזמן הכנת המודעה. חשוב לציין את השם המלא של המנוח, את תאריכי הלידה והמיתה, את מועדי הלוויה והשבעה וכמובן – את כתובת המקום בו תשב המשפחה שבעה על המנוח.

ישנן משפחות שמעוניינות להוסיף למלל הרגיל גם כמה מילים אישיות יותר ובמקרה זה חשוב שהמשפחה תשב ותחליט, על אף הרגישות באותו רגע, על הנוסח המדויק של המילים כדי שיכבדו את המנוח ולא יצרו בלבול או חוסר נעימות. רק לאחר שהמשפחה החליטה על המודעה המוחלטת ווידאה שכל הפרטים החשובים נמצאים במודעה והם נכונים, אפשר לבקש מאתרי התיווך להעביר את המודעה המוכנה אל העיתונים.

פרסום ישיר דרך מערכות העיתונים

לצד פרסום באמצעות אתרי תיווך שמציעים את עזרתם בפנייה למערכות עיתונים רבות, משפחות מסוימות עדיין מבקשות לבצע את הפרסום באופן עצמאי ולחסוך את השיטוט והחיפוש באינטרנט. במקרה זה ניתן לבדוק בכל עיתון יומי, בעמודים הרלוונטיים, את מספרי הטלפון שמקשרים אתכם ישירות עם מדור מודעות האבל של העיתון.

פנייה טלפונית תסגור את כל הקצוות כך שתוכלו גם לבחור את גודל המודעה, תוכלו לנסח את פרטי המודעה באמצעות היועצים המנוסים של מערכת העיתון ולשלם באופן ישיר לעיתון על פרסום המודעה. מחיר מודעות אבל בעיתונות הכתובה משתנה כמובן בהתאם למערכת העיתון – האם מדובר בעיתון בתפוצה ארצית, עיתון מקומי או עיתון חינמי ובנוסף, מהו גודל המודעה, מספר המילים וכדומה.

בעבר מחיר מודעות אבל בעיתונים היה מתבסס אך ורק על מספר המילים, אבל שינויים רבים בעולם התקשורת קבעו פרמטרים שונים ולכן כדאי לפנות למערכות העיתונים השונות – למדור מודעות האבל ולקבל את כל המידע מהם. למרות הקושי, פרסום בעיתונות הכתובה הוא תהליך בו כל הגורמים מנסים להקל על המשפחה ולצמצם כמה שיותר את ההתעסקות בנושא.

לקבלת הצעת מחיר!
crossmenu