pirsumot logo

פרסום מודעות אבל בידיעות אחרונות

פרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות תזכה בחשיפה מירבית.

רבים נלחצים מהסיטואציה הקשה של לשאת את האחריות והנטל בסידורים הקשורים להלוויית המנוח. במידה ומארגן ההלוויה הוא קרוב לנפטר, מדובר במשימה שהיא קשה ורק עצם המחשבה של להתקשר למערכות העיתונים, להפיץ את הבשורה המרה, לעדכן את כל הקרובים- משפחה קרובה, חברים, עמיתים לעבודה וכו', לארח אותם בשבעה, לקיים מנהגי אבלות ע"פ ההלכה היהודית שנודעו לתת כבוד לנפטר.ההלוויה, השבעה וכל תקופת האבלות היא כאתנחתה שהאדם נוטל מחיי היומיום על מנת לאפשר לו לעבור תקופה קשה זו כדי לשחרר את הכאב לאט לאט ולשוב למסלול החיים השיגרתי, מדובר בריפוי פצע שישאר עמוק אך לאט לאט ישמר כצלקת.

לא כולם מודעים למנהגי אבלות ולא כולם מצליחים לארגן את כל הסידורים בצורה שקולה שכן מדובר באובדן שמשפיע על הצד הרגשי לא תמיד הרציונל דומיננטי, לפעמים פשוט רוצים שמישהו אחר ישא בנטל הארגון או לפחות יסייע. חברים וקרובים ישתתפו בניחום אבלים ויסייעו בכל הדרוש.

אבל…טרם ההלוויה, השבעה וכל מה שקשור לכך, דרושים כמה סידורים טכניים שלא פחות קשים- לפרסם את המודעה בעיתונים כדי לבשר לכל הקרובים על האובדן, מתי תתקיים ההלוויה, באיזה עיר- כתובת מדוייקת, זמני הגעה למקום. כל זה לא פחות חשוב מסידורים אחרונים טרם ההלוויה לכן חשוב לקחת נשימה ארוכה, ליצור קשר מול צוות רגיש שיידע להיות רגיש אתכם בזמנים כאלו ולטפל בנושא המודעה בשבילכם.

עם ידע וניסיון  אנו מבטיחים ללוות אתכם בבחירת גודל ומיקום המודעה ונדאג לעיצוב נקי ומדוייק הכולל הגהה ובדיקת נוסח המודעה לפני הגעתה לעיתון.

נוסח מודעת אבל בידיעות אחרונות כוללת:

1. שורה עליונה פתיח למודעת האבל

2. שורה מתמצת לסיבת מותו (שיבה טובה, בטרם עת)

3. תיאור הנפטר (אבינו , חברינו )

4. השורה החשובה ביותר ומודגשת עם שמו של הנפטר (כולל ד"ר , רב)

5. שמות ההורים של המנוח 

6. שורה מתומצת של תפקידו של המנוח בחייו

7. תאריך הלוויה ומיקומה (תאריך עברי ולועזי)

8. מקום המפגש והקבורה של המנוח 

9. מיקום ותאריכי ישיבת השבעה (בדרך כלל בבית המנוח)

10. שורת חתימה בשם המשפחה הקרובים ואו החברה בה עבד

בנוסף, דואגים לשירות מלא ואדיב הכולל לגם לניסוח מודעת הספד והשתתפות בצער.

ניתן לעדכן אותנו בפרסום מודעת אבל עד חצות הלילה, לאחר מכן לא יהיה ניתן לפרסם המודעה ביום למחרת. 

לקבלת הצעת מחיר!
crossmenu