pirsumot logo

פרסום במקומונים אל מול פרסום בעיתונים

בעלי עסק רבים תוהים היכן עדיף לפרסם היום את השירות או את המוצרים שלהם – באינטרנט, בעיתונים גדולים או במקומונים. ההתלבטות בכל הקשור למודעות דפוס בעיתונים היא בדרך כלל גדולה יותר כיוון שמחיר הפרסום גבוה יותר. בעוד שפרסום בעיתונים גדולים נותן חשיפה ארצית, לא תמיד זו המטרה. פעמים רבות רוצים בעלי עסקים מקומיים לפרסם את עצמם מול קהל היעד הכי מדויק שיש – התושבים של העיר בה הם פועלים. פרסום במקומונים לפעמים הוא הרבה יותר יעיל וההשקעה בו עדיפה על פרסום בעיתונים הגדולים. מה היתרונות של פרסום מודעות דווקא במקומונים ולא בעיתונות הארצית? הנה כמה עובדות שחשוב לקחת בחשבון.

להגיע לקהל היעד באופן ישיר

כל מי שמבין בפרסום יגיד לכם שהדרך הכי טובה לפרסם את עצמכם היא להגיע הכי קרוב לקהל היעד המדויק. היתרון הברור של פרסום במקומונים הוא שפרסום כזה מאפשר לך להגיע הכי קרוב לקהל היעד שלך. את המקומונים של העיר קוראים האנשים שקונים בחנויות ובבתי העסק שממוקמים בה, שמשתמשים באנשי המקצוע שפועלים בה ושמעדיפים את מה שקרוב על פני מה שרחוק ודורש מאמץ. כאשר אתה מפרסם במקומון של העיר שלך או של האיזור בו אתה פועל, אתה מגיע הכי קרוב לאותם אנשים שזקוקים לשירותים שלך וככל שהמודעה שלך יותר אטרקטיבית כך תזכה בלקוחות קרובים ונגישים.

מודעה בעלות נוחה יותר – ומשתלמת יותר

מודעות פרסום במקומונים עדיפות בדרך כלל על מודעות בעיתונות הארצית גם בגלל המחיר. השקעה במודעה שמפרסמת אותך ברמה הארצית היא בדרך כלל השקעה משמעותית, כמובן בהתאם לעיתון, לתפוצה שלו ולסוג המודעה. לרוב כאשר אתה מפרסם במקומון אתה מרוויח גם גישה ישירה לקהל היעד הכי קרוב אליך וגם משלם פחות. התוצאה הסופית היא רווח נקי למפרסם – גם ממקד את הפנייה ללקוחות וגם זוכה בפרסום בעלות זולה יותר מעלות פרסום ארצי.

להזכיר לקהילה שלך שאתה קיים

פרסום מודעות במקומונים מאפשרת לך לעדכן בצורה מהירה יותר את קהל הקונים והלקוחות שלך. אפשר לעדכן בעלות זולה יחסית במבצעים שבועיים, לפרסם אירועים מיוחדים, תפריט מיוחד כשמדובר במסעדות או כל דבר אחר שאתה רוצה לפרסם, בהתאם לסוג העסק שיש לך.

אין ספק שיש יתרונות גם לפרסום בעיתונים הגדולים, אבל פרסום במקומון מאפשר לך להישאר קרוב יותר לקהל הלקוחות המיידי שלך, לשמור איתם על קשר, לצ'פר אותם ולעדכן אותם במבצעים חדשים ובאטרקציות מיוחדות. עלות הפרסום הזולה לצד היכולת למקד את הפרסום בדיוק במי שצריך לקרוא אותו, מחזקים את המחשבה שפרסום במקומון עדיף לעסקים מקומיים קטנים וגם לרשתות שרוצות לפנות לקהל יעד במקום מסוים. לפני שאתם מחליטים איפה לפרסם את המבצע הקרוב, את העסק החדש או את האירוע הכי חם באיזור, בדקו את האפשרויות ותגלו את היתרונות של פרסום במקומון על פני פרסום בעיתון ארצי. 

לקבלת הצעת מחיר!
crossmenu