pirsumot logo

פרסום מודעות אבל בישראל היום

עיתון ישראל היום ופרסום מודעות אבל בעיתון המוביל

ברור לכולנו שלפנות ישירות למערכות העיתונים בתקופה שכזו, מדובר במאמץ נפשי לא פשוט. משפחה שמתאבלת על קרוב משפחה מתקשה לשלב בין הצורך לדבר, להקשיב, להיות שם בשביל שאר קרובי משפחה שמתקשים לעכל את הבשורה אבל עם כל הקושי הנפשי עדיין צריך לתפקד ובזמנים קשים אלו לארגן את ההלוויה, לאסף את כולם בשביל להפרד מהנפטר, לאגד את החברים, עמיתים לעבודה, קרובי משפחה נוספים, חברים קרובים ורחוקים- המון אנשים שרוצים להתאחד בשביל לחלוק עוד רגע אחד אחרון שישלב את כל הזכרונות, החוויות ואתם מבינים פתאום שכל האחריות על הארגון עברה אליכם.

במצבים כאלו אנושיים ורגישים, שהכל נראה אפור – צוות כוכבית המודעות מנסה לבוא לקראתכם כמה שיותר. מקבלים באהבה ובהבנה את הקושי בלנסח מודעה שכזו, ואתם שלא בדיוק מצליחים לדמיין איך כדאי לעצב אותה או היכן לפרסם אותה ובאיזה עיתון- יש מי שכאן בשביל לפתור לפחות בעיה אחת או שתיים בסידורים שלפני ואחרי מועד ההלוויה.

בפרסום מודעות בעיתון ישראל היום או כל עיתון מוביל אחר בארץ, נשאלות פעמים רבות שאלות של כמה ואיך. ישנה אפשרות פרסום מודעות אבל בעיתונים המשימה הנדרשת בדרך המיושנת באמצעות ספר טלפונים ולחפש את העיתון הרצוי לפרסום מודעת אבל,כאשר השלב הבא לאחר מכן הוא להתקשר ולחכות בתור כמובן, ולאחר המתנה ארוכה לבקש לפרסם מודעת אבל לנפטר. אך במידה ואין בידכם את הזמן הדרוש לפרסום מודעת אבל בעיתון כוכבית המודעות תעשה זאת עבורכם, במהירות ובאמינות וזמינה לכם בליווי מתאים שיכבד את המנוח ויכבד את מקורביו האבלים.

לקבלת הצעת מחיר!
crossmenu