pirsumot logo

חיפוש במודעות דרושים בעידן הדיגיטלי

קצרה היריעה מלפרט אודות כל התמורות שחלו בחיינו בעקבות החדירה של הרשת לכל תחומי החיים. נראה שאין אף תחום שהרשת לא נושקת לו וישנם מומחים שמשווים את המצאת האינטרנט לגילוי החשמל. לראיה, שימו לב מתי אתם בכלל שמים לב לכך שהאינטרנט נמצא בחיים שלכם – כאשר החיבור שלכם אליו מנותק. גם התחום של חיפוש עבודה דרך מודעות דרושים השתנה מן הקצה אל הקצה בעקבות חדירת הרשת לחיינו. האם אתם זוכרים את הימים בהם מודעות הדרושים הופיעו אך ורק בעיתונות הכתובה בעיתוני סוף השבוע? בדיוק…

 

האם הטכניקות הישנות עדיין תקפות?

ובכן, ראשית נקדים ונכתוב כי הדרכים הישנות והטובות של חיפוש עבודה בעזרת מודעות דרושים כתובות עדיין תקפות ואין שום רע בהן, בדיוק כמו שאין שום רע בללכת ולעשות קניות בסופר במקום להזמין משלוח דרך הרשת. כמובן שגם שמועות שעוברות מפה לאוזן בנוגע לעבודות פוטנציאליות כבודן במקומן מונח. אפילו השיטה של "דפיקה על דלתות" לגיטימית לגמרי בימינו. עם זאת, הכלי של מודעות דרושים מקוונות הוא כלי רב עוצמה, נוח, שימושי ופשוט שחשוב להתוודע אליו על מנת להגדיל את הסיכויים שלכם לזכות במשרה נחשקת ומעניינת.

 

אתרים של מודעות דרושים

כיום ישנן מספר חברות שמספקות פלטפורמות אינטרנטיות לחיפושי עבודה. חברות אלו פועלות במסגרות של אתרים מקוונים בהם מאוגדות מאות ולעתים אלפי מודעות דרושים בתחומים שונים. היתרונות הברורים של אתרים כאלו הם למשל היכולת לפלח את המשרות לפי ההעדפות שלכם מבחינת אופי העבודה (הסעדה, ראיית חשבון, ניהול וכיו"ב), האזור, הדרישות וכיו"ב. יתרון מובהק נוסף הוא היכולת לתקשר עם החברה או הארגון שבו אתם מעוניינים לעבוד בקלות ובנוחות. התקשורת נעשית לרוב דרך האתר שבו מאוחסנים כבר קורות החיים שלכם וכך אתם יכולים לשלוח עשרות פעמים ביום את קורות החיים שלכם למעסיקים שונים מבלי לקום מהספה.

 

האם זה עולה כסף?

ישנם לא מעט אתרים של מודעות דרושים שמציעים את השירותים שלהם חינם אין כסף עד גבול מסוים. כך ישנן משרות מסוימות שנחשבות לנחשקות באופן מיוחד, שמוצעות רק למי שמשלם תשלום חודשי עבור השימוש באתר. תשלום חודשי עבור אתרים של מודעות דרושים לרוב אינו גבוה במיוחד ומסתכם בכמה עשרות שקלים – כשניתן כמובן להפסיק בכל עת.

 

מה עוד מציעים באתרים של חיפושי עבודה ברשת?

מעבר לאותן מודעות דרושים אקסקלוסיביות, אתרים מסוימים מציעים גם שירותים מיוחדים כגון שיפוץ ושדרוג של קורות חיים ואפילו שירותים כגון הכוונה מקצועית און ליין. כמו כן ישנם אתרים שמיועדים עבור מודעות דרושים רק בענף מסוים כגון תחום הקולנוע או הטלוויזיה למשל.

 

רשתות חברתיות

במציאות של ימינו רשתות חברתיות משמשות אף הן כקרקע נהדרת למציאת עבודה. אם באמצעות פייסבוק שם ניתן לשתף עבודות ולעקוב אחר דפי חברות שמגייסים עובדים וכמובן דרך לינקדאין, הרשת העסקית בה מוצעות עבודות למכביר.

התחילו להתעניין בתחום ושדרגו את הסיכויים שלכם למציאת עבודה. בהצלחה.

לקבלת הצעת מחיר!
crossmenu