שנות האלפיים הביאו איתן שינוי משמעותי בכל הקשור לפרסום מודעות ופרסום בכלל.
האינטרנט נכנס לחיינו ומאפשר לנו היום להגיע למיליוני אנשים בקליק אחד בלבד.
גם בכל הקשור לחיפוש אחר עובדים לאינטרנט יש יתרונות רבים על פני העיתונים וכל מדיה אחרת.
פרסום מודעות באינטרנט נחשב היום לדרך הכי קלה להגיע לעובדים מתאימים ולמרות המספר הגדול של אנשים אליהם
מגיע הפרסום שלך – גם למקד את החיפוש, לחסוך זמן ולא פחות חשוב – לחסוך בסופו של דבר הרבה מאד כסף.
היתרון הבולט של פרסום מודעות דרושים באינטרנט ולא בעיתונות הוא השפע של האתרים השונים אליהם אפשר להגיע בקליק אחד. מי שמחפש לפרסם מודעות דרושים יכול בהוצאה כספית לא גדולה, בדרך כלל לא יותר מכמה עשרות שקלים,
לפרסם מודעה במקום בו החיפוש ממוקד, מדויק והקריטריונים נקבעים מראש.
ישנם היום אתרים שמאפשרים למי שמחפש עבודה לנהל סוכן חכם שמזהה מתי שמישהו מפרסם מודעת דרושים מתאימה וכך יש סיכוי להגיע
בדיוק לעובדים הפוטנציאליים המתאימים ביותר.
דבר נוסף שמבדיל בין פרסום של מודעות דרושים באינטרנט ובעיתונות היא היכולת לקבל את קורות החיים של המועמדים, את מכתבי הפנייה שלהם וכל דבר אחר ישירות דרך האתר. אנחנו לא צריכים להתמודד עם פקסים אלא כל קורות החיים
מגיעים בדרך כלל ישירות למייל של המפרסם. מדובר בחסכון משמעותי בזמן, כיוון שניתן פשוט לעבור על המיילים ולסמן את מי שנראה לנו
מתאים להמשך טיפול. אין צורך להתמודד עם ניירת.
עבור מעסיקים שמפרסמים מודעות דרושים באופן קבוע, המחיר הוא בפירוש הגורם הכי רלוונטי בכל הקשור לפרסום של מודעות דרושים באינטרנט או בכל אמצעי אחר.
היתרון הבולט של האינטרנט הוא במחיר השפוי.
בדרך כלל מודעות דרושים בעיתונות עולות יותר כסף ממודעות באינטרנט. המעסיק צריך להשקיע הרבה מאד מחשבה איפה לפרסם את המודעה
כך שהכסף שהוא מוציא עליה יביא אותו לתוצאות טובות ולא לבזבוז. באינטרנט, הבעיה הזו נחסכת.
המחיר הזול של פרסום מודעות במקומות שונים ברחבי הרשת, באתרים בתשלום ולפעמים גם אתרים חינמיים שלא דורשים תשלום עוזר למעסיקים
להגיע לעובדים פוטנציאליים מבלי לבזבז כסף.
בעידן בו כולנו נמצאים באינטרנט כל הזמן, בלי הפסקה, אין ספק בכלל שפרסום של מודעות דרושים או כל מודעות מסוג אחר מגיע להרבה יותר אנשים.
כל מי שמחפש היום עבודה פונה קודם כל לאינטרנט ואתרי הדרושים הם תמיד בין האתרים הכי נקראים ברשת.
כאשר אתם מפרסמים באתרים נקראים מאד, אתם זוכים לכמות המקסימלית של פונים. המודעות הכי נקראות מביאות הכי הרבה פונים וכך הסיכוי
לאתר עובדים מוצלחים, יצירתיים ורעבים הוא גדול הרבה יותר. האינטרנט מגיע לכולם וזהו היתרון הכי גדול שלו.